BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 30, 2010

mula study :D

ermmmmmm c fiana mula study lg hoho.. abis laaaaa, keja aku d clas malar tdur ngeeeeee tp otak ok jua :) pointer nda pena bwh 3, paling rendah 3.2 hehehehe.. rajin tdurrr dlm clas, mkn dlm clas, escape clas, haih klau laaa parebts aku tau ehehehe tp tp ada tpnyaaaaa, nakal2 punnn aku nda pena lupa mau stdy, bila merasa otak nie kurang ilmu stdy laaa, dkt2 exam haaa mula lah serabut fikiran ahahahah itu blum di bca, ini belum dibca, kdg2 telebih rajinnnn tidur ats mejaaaaaa ngeeee :) lps tu klau suda telmpau penat, bca skit, tme exm jwb apa yg tau naaaaaaaaa nyawa2 ikan laaaaaa... klau tme test, ahahahha jgn blajarrrrrr!!! men tiru jaaa sma kwn2, kwn2 aku lah nie sp0rting ahahah kdg2 satu paper, 12 orng tiru :p nda pun tiru buku!!! eheheheheh kna pandai lah bha kn.... lps tu, lps tu... aku paling malaaaassss bila mau p mkn, naaaaaaaaaaaaaaa baaaarissssssssssssssssssss dia tu punya main pjg!!!! trus teda mud mau p mkn... nda pun, kdg2 naik bilik rest cuci muka, baru p mkn... ermmm... lg lg, yg nda best idup d asrama bagai PENJARAAAAA!!! huh.. smua pun ada peraturaaaannnnn... tp besttttt diaaaa, ramaaaaiii kwn yg sp0rting gila!!!! tp nie kali kwn2 aku kwn baru, soo FIANA kna biasakn diri, 1st day kna lah jd GUD GURL!!!!! yeheeeeeee....

6 comments:

syafiq said...

sakit mata lagi!!..hahahaha

Nur Fieyana said...

ahahah aku sajaaaa ja bha tu, biar kenyit2 mata orng yg membca :D

Sh. Azis said...

3 minggu berturut kita baca blog dia ni pik, kemungkinan besar juling kila nnt! hahaahahaha.

Mohd Fadzli Bin Madzin said...

ui! yg komen di atas tu aku tu, lupa aku sign out bha, aku buka email boss aku hahahahahahaha.

syafiq said...

hahahahaha..bingung aku trus..hahaha

Nur Fieyana said...

ahahhahaha naaaaa aku pun binggung huahua